Skip to content

1 Comment

  1. Lene
    27. september 2007 @ 08:07

    Samme mekanisme med det vi frygter. Det bliver sjældent så slemt som det vi forestiller os.

    Hvem kender ikke det at vågne og virkelig ikke have lyst til at gå på arbejde? Det er jo ikke arbejdet i sig selv, der vækker ulysten, men de tanker, man gør sig om arbejdet. Så måske skulle man ændre et (dumt) slogan fra “Du bliver hvad du spiser” til “Du får hvad du tænker”? (Hænderne ned, Frk. Abilgren!)

    Dine tanker er din verden – og hvis du tænker på sommer som sol, grill og åvagt, så stemmer jeg for 2 af dem.
    Store emner, du hiver frem her… jeg regner med at vi får chancen for at kommentere på forhold vs. selvvalgt singleliv in another afsnit.

    Reply

Skriv et svar

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret. Krævede felter er markeret med *

Dette site anvender Akismet til at reducere spam. Læs om hvordan din kommentar bliver behandlet.