Skip to content

2 Comments

  1. Lene
    23. november 2007 @ 10:08

    Det kan heller ikke have noget med hans grin at gøre. Hans lyder som når man trækker en lungesyg i næsehårene.
    Har du nogle grå træningsbukser, der er for korte, har alt for store lommer, og som du hurtigst muligt bør holde op med at bruge?

    Er Vicky Jo med?

    Reply

  2. Linda
    23. november 2007 @ 13:22

    Lene! Du er genial! Det er Guds måde at bede mig om at kasere de 17år gamle, 17 numre for store Adidas træningsbukser!

    Reply

Skriv et svar

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret. Krævede felter er markeret med *

Dette site anvender Akismet til at reducere spam. Læs om hvordan din kommentar bliver behandlet.