Skip to content

2 Comments

  1. Hans-Henrik B
    31. december 2007 @ 09:01

    Coming back to Life – Pink Floyd 1994. Mit ynglingstrack fra den side. Kan man finde en anden sang der har den samme energi af spirende positivitet – jeg tror det næppe.

    Reply

  2. Karina
    31. december 2007 @ 09:14

    Jeg er lige bag dig!! Glæder mig meget til 2008 sammen med mi gode veninde 🙂 Og så gør vi det altså bare ordentligt denne gang ikk??
    – stort knus, og rigtig godt nytår til dig!!

    Reply

Skriv et svar

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret. Krævede felter er markeret med *

Dette site anvender Akismet til at reducere spam. Læs om hvordan din kommentar bliver behandlet.