Skip to content

1 Comment

  1. Lene
    6. januar 2008 @ 18:25

    Hear, hear… facebook er det sure med det søde, og i bund og grund bare en sammenlægning af dating.dk, messenger, en åben sms-kanal, Plaxo og en blog/hjemmeside. Det er jo hele 5 ting og det er virkelig akavet til tider. Kærestens gamle kærester og tydeligheden af, hvem man ikke er på venneliste med, selvom alle andre “venner” er. På den anden side er det også rart at genoptage en tabt kontakt…

    Jeg ved ikke rigtigt… Det er god underholdning når din blog er læst og man kan jo få pænt meget tid til at gå med at afvise anmodninger om at tilslutte sig “Du ved du er taget ved røven, når..”-grupper.

    Nå men, jeg vil bare lige sige at du ikke er alene om den holdning. Jeg tilføjer lige at nyheder som facebook gerne skulle bringe noget nyt til torvs og ikke bare en anden måde at gøre det samme på.

    Reply

Skriv et svar

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret. Krævede felter er markeret med *

Dette site anvender Akismet til at reducere spam. Læs om hvordan din kommentar bliver behandlet.