Skip to content

4 Comments

  1. Tina Sofie
    10. december 2008 @ 07:56

    Hahaha…. Hvis det endeligt skal være – så vil jeg hellere i sauna :o)

    Reply

  2. Anonym
    10. december 2008 @ 18:37

    Det vil jeg også :o)

    Gitte

    Reply

  3. Belle Blues
    10. december 2008 @ 18:51

    Hehe.. har aldrig været den store Bob Dylan fan.. måske er det ikke helt min generation, Bob Dylan? Kan faktisk ikke engang genkalde et nummer på stående fod.. Kan også være, jeg bare er en spasser til musik..

    Reply

  4. Lene
    11. december 2008 @ 09:51

    Like a rolling stone, lay lady lay, knocking on heavens door, Mr. Tambourine man… hele den kristne periode. Man får sådan en lyst til at skylle med cola.

    Reply

Skriv et svar

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret. Krævede felter er markeret med *

Dette site anvender Akismet til at reducere spam. Læs om hvordan din kommentar bliver behandlet.