Same same.
At gå i sauna minder egentlig meget om at høre Bob Dylan. Behageligt, sundt og afslappende – lige indtil det pludseligt, uden varsel, er så meget nok, at man nærmest bliver hysterisk af det.
At gå i sauna minder egentlig meget om at høre Bob Dylan. Behageligt, sundt og afslappende – lige indtil det pludseligt, uden varsel, er så meget nok, at man nærmest bliver hysterisk af det.
10. december 2008 @ 07:56
Hahaha…. Hvis det endeligt skal være – så vil jeg hellere i sauna :o)
10. december 2008 @ 18:37
Det vil jeg også :o)
Gitte
10. december 2008 @ 18:51
Hehe.. har aldrig været den store Bob Dylan fan.. måske er det ikke helt min generation, Bob Dylan? Kan faktisk ikke engang genkalde et nummer på stående fod.. Kan også være, jeg bare er en spasser til musik..
11. december 2008 @ 09:51
Like a rolling stone, lay lady lay, knocking on heavens door, Mr. Tambourine man… hele den kristne periode. Man får sådan en lyst til at skylle med cola.