Skip to content

2 Comments

  1. krusedullen
    26. januar 2009 @ 08:16

    efter min erfaring er de bedste fester dem, hvor folk simpelthen sætter sig hvor de vil. Det er så oftest grupperet blandt dem man kender. Men hvad gør det? Alle snakker, morer sig og er trygge (= frie) i kendt selskab. Det er da bedre end forkrampede, tvangsanbragte, uforlignelige borddamer og -herrer! En gang imellem virker det, men oftest – nix !

    Reply

  2. Anonym
    26. januar 2009 @ 09:13

    enig – eller hvor værten har gjort sig umage med bordplanen.. NÅR jeg laver bordplan, prøver jeg at sætte folk nær nogen de kender og nær nogen jeg vurderer, de vil have noget til fælles med. Så glider snakken bedre
    – mette

    Reply

Skriv et svar

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret. Krævede felter er markeret med *

Dette site anvender Akismet til at reducere spam. Læs om hvordan din kommentar bliver behandlet.