Skip to content

8 Comments

  1. lille t
    23. april 2009 @ 12:48

    Det er ganske enkelt fordi vi holder af dig :o)

    Reply

  2. Anonym
    23. april 2009 @ 13:37

    Og når noget er “unormalt”, så er en facebook-test ikke nok 😀

    Gitte

    Reply

  3. Pernilla
    23. april 2009 @ 15:51

    Fed og velskreven blog!

    Reply

  4. Coachen
    23. april 2009 @ 18:03

    Diabetes giver en kraftig følelse af tørst…har jeg fornylig tolket…
    dog som oftest også samme følelse af jeg-skal-af-med-vandet-igen-trang, så måske du alligevel er home free??

    Reply

  5. Linda
    23. april 2009 @ 18:29

    T/Gitte: Spejl! Som om I er bedre selv:)

    Pernilla: Tak skal du have! Har tjekket din hjemmeside. Jeg tror, at du fortjener Læser-Længst-Væk prisen:)

    Coachen: Det er ikke diabetes. Det er det bare ikke! Blev der sagt. (Vel?)

    Reply

  6. Anonym
    23. april 2009 @ 19:54

    Kom så afsted, Det ER for dit eget bedste, OG fordi vi holder meget af dig!

    Gitte R.

    Reply

  7. Anonym
    23. april 2009 @ 20:10

    skal jeg virkelig til at hive far-kortet frem!!!!
    Husker TYDELIGT en LA som både læste og påskrev overfor frottefar at det med ikke at gå til lægen var noget pjat…
    Nå – kom så afsted!
    knus fra den lillesøsteren.

    Reply

  8. Anonym
    24. april 2009 @ 19:02

    ja Lindas lillesøster – FREM med det far-kort! Fordi vi holder af dig Linda og blir bekymret…
    – Mette

    Reply

Skriv et svar

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret. Krævede felter er markeret med *

Dette site anvender Akismet til at reducere spam. Læs om hvordan din kommentar bliver behandlet.