Med ondt skal ondt fordrives.
Politiken.dk:
Nørrebros forældregruppe går på gaden.
22. apr 22:57: Skyderier bekæmpes med gøgl og musik, når beboere fra Nørrebro i dag går på gaden.
Politiken.dk:
Nørrebros forældregruppe går på gaden.
22. apr 22:57: Skyderier bekæmpes med gøgl og musik, når beboere fra Nørrebro i dag går på gaden.
23. april 2009 @ 08:18
Det varer ikke længe før skyderierne tager til, og så er det både HA og indvandrebanderne, der skyder… efter gøglerne!
23. april 2009 @ 09:48
Så skal der da nok for alvor blive ro derovre…
Gitte
23. april 2009 @ 10:54
Nåede du ikke at udtage patent på dit Gøgl-O-Gram?