Skip to content

2 Comments

  1. Rikkem
    25. november 2023 @ 22:02

    Jeg købte på et tidspunkt en shampoobar, som lignede et stykke sæbe. Det viser sig, at der findes to slags, en der fungerer som shampoo, og en der fungerer som sæbe (noget med … forsæbning vist nok). Anyways, den her shampoobar var så den forkerte slags, så det var ligesom at vaske sit hår med sæbe. Det blev ikke til hø, til gengæld kunne det under INGEN omstændigheder komme ud af mit hår igen. Det var mere fedtet end dengang jeg prøvede sæbe-ler. Jeg gav det alligevel et par uger. Jeg kunne nok godt bare have brugt den som håndsæbe, men på det tidspunkt var jeg så arrig, at den blev kylet demonstrativt i skraldespanden.

    Reply

    • Linda
      26. november 2023 @ 19:49

      Jeg havde fortrængt mit forsøg med sæbeler. Det kom lige tilbage til mig nu, og jeg har det lidt som om, jeg har re-traumatiseret mig selv. Jeg er med dig hele vejen til skraldespanden.

      Reply

Skriv et svar

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret. Krævede felter er markeret med *

Dette site anvender Akismet til at reducere spam. Læs om hvordan din kommentar bliver behandlet.