Skip to content

14 Comments

  1. Kristine
    19. november 2023 @ 14:02

    Jeg skal vist lige bruge nogle dage på at fordøje, at nogen tager ud at spiser uden at have tjekket hjemmesiden for menu…

    Men derudover er jeg på genbrugs-plast holdet til fødselsdage og vil gerne foreslå at tilføje stofflag på træpinde til din kasse. Som kan bruges igen og igen, frem for de åndsvage papirnogle, man alligevel forsøger at gemme og flytter rundt på til næste fødselsdag, hvor man alligevel konstaterer, at man hellere må købe nye …

    Reply

    • Linda
      20. november 2023 @ 19:32

      Sikke dog en strålende idé! Dem har jeg skrevet på min liste, så jeg kan få dem købt. Tak:)

      Reply

  2. Lone
    19. november 2023 @ 15:50

    Du må gerne være med i min 1-mands klub af folk, der ALTID checker menukort, og også gerne noterer på tlf, hvad der så bedst ud…
    Jeg får nemlig mental nedsmeltning, når jeg skal forholde mig til mange valgmuligheder, og seriøst fomo, ved tanken om, at jeg “kunne” ha’ valgt noget andet!!
    Skal vi ikke lige ha’ at vide, hvad det er for nogle plast ting, du kører med, plz🙏

    Reply

    • Linda
      20. november 2023 @ 19:42

      Lone & Tinne:

      Ift. plastik, så købte jeg mine tallerkner og skåle i Kvickly sidste år. Jeg har forsøgt at google mig frem til billeder eller lignende, men intet dukker op, så om det er fast sortiment, ved jeg ikke.

      Men efter at have haft tommestokken fremme, kan jeg se, at Ikeas KALAS-serie holder næsten samme mål, dog er deres skåle 9 cm. høje, hvor dem, jeg har, kun er 5.

      Reply

      • Julie
        23. november 2023 @ 17:36

        Jeg har også købt mit i Kvickly og over flere år, så jeg er ret sikker på at det er en fast del af sortimentet.
        Jeg tror at Kvicklys er tyndere end Ikeas, men hæng mig ikke op på det. Synes netop det er dét, der er med til at gøre det så genialt. Det fylder vitterligt ingenting, når det er stablet. Vægten er også minimal. Jeg er så begejstret for det service, at jeg seriøst sidder her og håber oprigtigt at andre investerer i det også – hvem er jeg?! Føler bare at jeg har set lyset, og at det er så meget bedre end engangsservice!
        Ps. I min kasse med genbrugelige fest-sager ligger også en Happy birthday flagranke i filtstof. Den var ved at blive smidt ud efter en enkelt gangs brug til en klassefødselsdag, så den reddede jeg med hjem – og den bliver nu brugt til alle fødselsdag både ude og inde.

        PPS. Nu hvor jeg endelig får lagt en kommentar på grund af min store kærlighed til Kvicklys plastservice, bliver jeg nødt til at benytte lejligheden til at sige tak for at du gider at dele oplevelser, tanker og refleksioner med os andre. Det er i sandhed berigende og jeg føler mig ofte lidt klogere, når jeg har læst et af dine indlæg. Det er bare ikke altid at jeg har så meget at sige til det, derfor ikke så mange kommentarer – jeg tænker at der er mange “stille læsere” som mig, der hepper med fra sidelinjen!

        Reply

        • Linda
          26. november 2023 @ 19:50

          Det var en rigtig fin kommentar at få, Julie – tusind tak! Jeg elsker, at interaktion opstår på baggrund af Kvicklys plastikservice:-D

          Reply

  3. tbs
    19. november 2023 @ 17:29

    Åh hvor dejligt han havde en god fødselsdag ❤️❤️❤️ (tænk lige hvordan de fleste voksne holder fødselsdag – én lang dag med varten gæster op, hvilket er skønt hvis man elsker det, og virkelig træls hvis man ikke gør. Jeg øver mig stadig på at min fødselsdag skal blive præcis som jeg selv ønsker mig den)

    Reply

    • Linda
      20. november 2023 @ 19:44

      Før jeg fik børn var vi faktisk en flok, der havde en fast aftale om, at man på sin fødselsdag var den, der blev lavet mad til, og som ikke skulle tage af bordet, vaske op osv. For det ER sgu da nærmest det modsatte af at blive fejret?! Måske man skulle forsøge at genoplive det koncept?

      Reply

  4. Monika
    19. november 2023 @ 18:14

    Jeg vil gerne indstille denne sætning til årets Oscar :
    “og alles bogstavdiagnoser står selv på en god dag altid i Caps Lock efter kl. 17.”
    Sådan et klart billede! 🤣😅😵‍💫
    Rent ordguld ❤️

    Reply

    • Stine
      19. november 2023 @ 18:40

      Den bemærkede jeg også. Og tænkte at jeg skulle forsøge ar huske den til en anden gang.

      Reply

    • Linda
      20. november 2023 @ 19:45

      Og det er én af dem, hvor det er funny, fordi det virkelig, virkelig er true😬😵‍💫😄

      Reply

  5. Tinne
    20. november 2023 @ 13:20

    Må afgjort tjekke menu hjemmefra, næste gang vi skal på Bones 😀 Og melder mig i koret af mennesker, der meget gerne vil vide, hvor man kan købe det plast, du ruller med? For det lyder genialt. Ligesom chips-buffet!

    Reply

  6. Katrine
    20. november 2023 @ 21:04

    Jeg blev helt rørt over, Antons glæde over og tilfredshed med dagen! Så godt gået!
    Og jeg er også hel vild med Caps Lock-formuleringen🤩

    Ifht det helt lavpraktiske med plastik-servicet, lød det unægtelig meget som Ikeas indtil jeg i kommentarerne kunne læse, at det var fra Kvickly. Og Ikeas plast-glas/krus i samme serie fungerer fint til varme drikke (brugte dem til varm kakao til en flok kolde og våde børn i weekenden😉). Farverne er dog meget i den støvede ende af farveskalaen, hvilket nogen elsker og andre – og endnu andre er komplet ligeglade med, så dette blot en serviceinfo😀

    Reply

    • Linda
      26. november 2023 @ 19:51

      Ja, det er MEGET afdæmpet lige nu. For 6 år siden kørte vi neon, og jeg ville ønske, jeg havde haft de krus endnu, i stedet for at ofre dem til leg i sandkassen. De havde været ægte retro.

      Reply

Skriv et svar

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret. Krævede felter er markeret med *

Dette site anvender Akismet til at reducere spam. Læs om hvordan din kommentar bliver behandlet.