Skip to content

36 Comments

  1. Hvid
    2. maj 2016 @ 19:16

    Stop så med det sygdom. Troede vi var enige om at det var slut med det. Men det jeg egentlig prøver at sige er: rigtig, rigtig god og hurtig bedring.

    Reply

    • Linda
      12. maj 2016 @ 18:24

      Tak! Og så siger vi jo, at NU er det slut. Ikke!?

      Reply

  2. Nicole
    2. maj 2016 @ 19:18

    En sur måde at forlænge sin barsel på.

    Reply

    • Linda
      12. maj 2016 @ 18:24

      På alle tænkelige måder!

      Reply

  3. Anonym
    2. maj 2016 @ 19:23

    Selvfølgelig kan vi det! Rigtig god bedring!

    Reply

  4. Lise
    2. maj 2016 @ 19:43

    Du er da MEGA uheldig – først det med benet og nu denne tur.
    Rigtig god bedring.

    Reply

    • Linda
      12. maj 2016 @ 18:24

      Synes sgu også, jeg har trukket min del nu.

      Tak!

      Reply

  5. Lisa Belinda Klemmensen
    2. maj 2016 @ 20:01

    Jeg sender dig 10.000 highfives!!! Du er den SEJESTE mor – dine børn er virkelig heldige at være landet i din "rede":0)

    Reply

    • Linda
      12. maj 2016 @ 18:24

      Det var en virkelig fin kommentar – tak!

      Reply

  6. Mie
    2. maj 2016 @ 20:34

    Du er mødrenes svar på B.S. Christiansen. (Hvilket er ment som en stor respekt-erklæring).
    God bedring!

    Reply

    • Linda
      12. maj 2016 @ 18:25

      Jeg ved godt, at det er noget pjat, ikke? Men den der kommentar fik mig faktisk til at føle mig lidt bad-ass.

      Reply

  7. Tina Nymann
    2. maj 2016 @ 20:44

    God bedring:-)
    Det værste af alt er at være syg når man er småbørnsmor, men du er så fucking sej at du er ovenpå igen på et splitsekund er jeg sikker på;-)

    Reply

    • Linda
      12. maj 2016 @ 18:26

      Det er simpelthen så op af bakke af tage sig af andre, når man bare har lyst til at ligge i fosterstilling og hyle.

      Men. Det er godt igen, og der er ro på , og allerede nu tænker jeg: "Var det egentlig så slemt?"

      (- men det var det. Sgu.)

      Reply

  8. Anne-Li // Gownsandroses
    2. maj 2016 @ 21:46

    Øvøvøv! Rigtig god bedring til dig!

    Reply

  9. www.skøreliv.dk
    3. maj 2016 @ 04:29

    Auch!! Rigtig god bedring!! Der er intet i verden der er mere horribelt end at skulle varetage andre menneskers tarv ;eksempelvis sine børns) når man selv er ved at opgive sin egen eksistens…

    Reply

    • Linda
      12. maj 2016 @ 18:27

      Nej, man bliver godt nok ramt af den der barnlige *det er så uriiiiimeligt*-følelse, der virkelig, virkelig ikke klæder nogen.

      Reply

  10. Ylva Sofie Larsen
    3. maj 2016 @ 04:54

    Sikke noget ægte pis! Rigtig god bedring!

    Reply

    • Linda
      12. maj 2016 @ 18:27

      Ægte pis. Det kan næsten ikke siges mere præcist.

      Tak:-*

      Reply

  11. Karina Simonsen
    3. maj 2016 @ 08:13

    Øv altså… Som fast læser får man oprigtigt ondt af dig og ville ønske, jeg boede lige i nærheden, så man kunne give en hånd med på en eller anden måde. Rigtig god bedring kan jeg dog ønske dig!

    Reply

    • Linda
      12. maj 2016 @ 18:28

      Du er sød. Det hjælper, at der sidder gode mennesker derude, som sender sympati i min retning.

      Tak for tankerne og for din kommentar.

      Kh

      Linda

      Reply

  12. Karin
    3. maj 2016 @ 08:20

    Åh for søren da. Du trækker da din del af dårligdomme til dig. Rigtig god bedring.

    Reply

    • Linda
      12. maj 2016 @ 18:28

      Ja, nu synes jeg også vi siger, at jeg har taget min del, ikke?

      Tak!

      Reply

  13. Anonym
    3. maj 2016 @ 12:50

    Stakkels, stakkels dig. Sympati og en hilsen om rigtig god bedring.
    KH Nina

    Reply

    • Linda
      12. maj 2016 @ 18:28

      Mange tak, Nina:-*

      Reply

  14. Mette
    3. maj 2016 @ 15:11

    Wow altså! Du er seriøst det sejeste menneske jeg "kender" og en kæmpe inspiration for mig som mor. Hver gang jeg synes det er hårdt det jeg står med, så tænker jeg på alt det du står (alene) med. Du er en jægersoldat, en elitemor og du fortjener så meget respekt! God bedring <3

    Reply

    • Linda
      12. maj 2016 @ 18:29

      Hold kæft, den kommentar blev jeg glad for!!

      Det hjælper ALTID på selvmedlidenhed, når andre synes, man er lidt sej. Tak, tak, tak!!

      Reply

  15. Mette
    3. maj 2016 @ 16:39

    For SATAN Linda ???. Kæft sikken da en omgang ??. Sender dig masser af krammere og god karma, det helbred MÅ snart komme sig

    Knus

    Reply

    • Linda
      12. maj 2016 @ 18:29

      Ja, ikke!??

      Jeg siger tak for krammere og god karma, som vi aktiverer *nu!*

      Reply

  16. Helle
    3. maj 2016 @ 18:49

    Linda, for pokker da. Jeg håber, nogen kommer forbi med lidt mad og omsorg. Rigtig god bedring. Kram fra mig

    Reply

    • Linda
      12. maj 2016 @ 18:30

      Mange tak skal du have! Der var heldigvis masser af rare mennesker, der sendte vin, blomster og gode tanker. Det hjælper altid:)

      Reply

  17. Ager Bager
    4. maj 2016 @ 17:24

    Rigtig god bedring. Håber, snart du er rask igen.

    Reply

    • Linda
      12. maj 2016 @ 18:30

      Mange tak for det:)

      Reply

  18. Stine
    5. maj 2016 @ 18:51

    Du er godt nok uheldig, men hold da fast hvor jeg synes du er sej.

    God bedring.

    Reply

    • Linda
      12. maj 2016 @ 18:30

      Det er altid lidt nemmere at rumme sin egen elendighed, når man får highfives som din sendt i sin retning. Tak skal du have!

      Reply

Skriv et svar

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret. Krævede felter er markeret med *

Dette site anvender Akismet til at reducere spam. Læs om hvordan din kommentar bliver behandlet.