Skip to content

10 Comments

  1. B
    22. juni 2012 @ 16:54

    Kæbehulebetændelse??? Det gør pede nas i tænderne???

    Reply

  2. B
    22. juni 2012 @ 16:54

    Kæbehulebetændelse??? Det gør pede nas i tænderne???

    Reply

  3. lotte
    22. juni 2012 @ 17:46

    Stakkels dig, tænderne er bare aargh at have ondt i. Det er svært at lade som om smerten ikke er der. Håber det tandlægens billeder har god karma og at det går væk asap.

    Reply

  4. Anonym
    23. juni 2012 @ 00:12

    ".. men det gik hurtigt over, fordi han viste sig at være så servil, at jeg får en lille smule lyst til at stave det med z."

    – Hvornår skriver du en bog?? Bare om et eller andet, whatever – du skriver SÅ godt!

    Og ang. ondt i tænder, så kender jeg det godt?! Det kommer og går og der er INGENTING hos tandlægen, alligevel hviner det i perioder. Det er mindre voldsomt, når jeg bruger tandtråd som i hver dag. Bare et lille råd, hvis du ikek gør det i forvejen.

    Reply

  5. Anonym
    23. juni 2012 @ 14:15

    Da jeg havde ondt i tænderne uden grund, var det fordi jeg børstede dem for hårdt. Ved ikke om det kan være det…

    Reply

  6. Uden Relevans
    23. juni 2012 @ 16:17

    Hmm noget må der vel være galt?

    Reply

  7. sophie
    23. juni 2012 @ 20:18

    Stress kan komme til udtryk som tandpine. I know, lyder åndsvagt, men ved af erfaring at det passer.

    Reply

  8. Kaffekvaernen
    24. juni 2012 @ 19:12

    En anatomisk ukorrekt plade i kæften. AAAAaaaahahaha. Skønt indlæg! – Trods AV for hede hule:o/

    Reply

  9. Anonym
    27. juni 2012 @ 19:43

    Åbne tandhalse, måske? Jeg har samme slags robuste tænder der aldrig fejler noget, og denne gang var jeg sikker på at den var helt helt gal. Men det hævder min tandlæge hårdnakket at der ikke er. "- Og hvor holder du dem bare flot. Der er ingenting at finde. Intet". .. "Jamen det dunker i min ene tand efter de første 20 minutter, når jeg er ude at løbe". Hun endte så med, forsonende, at foreslå at det kunne være "åbne tandhalse". Kuren er sensodyne, evt opgraderet med flourbehandling henne på hendes klinik, og en særlig potent flourtandpasta man kan købe på recept. Har egentlig ikke hjulpet, men nu har jeg så besluttet at tage hende på ordet. Der er ikke noget galt. Det føles bare sådan. Men der ER ikke noget galt. Så jeg løber videre. Hele turen. Med tandpine på 2. halvdel af ruten. Hvis jeg bliver ved med det længe nok ender det vel med at jeg ikke lægger mærke til det til sidst…

    Reply

  10. Anonym
    7. juli 2012 @ 15:00

    Kunne der være en visdomstand på vej, som ikke kan komme op, fordi den sidder for tæt på den inderste tand. Det giver smerter.

    Reply

Skriv et svar

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret. Krævede felter er markeret med *

Dette site anvender Akismet til at reducere spam. Læs om hvordan din kommentar bliver behandlet.