Skip to content

7 Comments

  1. Uden Relevans
    5. maj 2012 @ 14:02

    Alt er godt 🙂

    skønt!

    Reply

  2. Husmoder
    5. maj 2012 @ 18:31

    Haha "extremhipsters on the loose"

    Hejsa Anton, din lækkermås!

    Reply

  3. Mette
    5. maj 2012 @ 20:02

    Dejlig post:-) og lækre Anton!

    Reply

  4. lille t
    5. maj 2012 @ 21:33

    Åh jeg elsker når alt er godt!! og jeg ELSKER Antons hysterisk glade udtryk :o)

    Reply

  5. Miw
    5. maj 2012 @ 21:58

    Hold. Nu. KÆFT, hvor den dreng ligner sin mor! Det var da helt vildt!

    Reply

  6. Anonym
    7. maj 2012 @ 12:44

    Kunne han SE mere glad ud? Dejligt billede af en dejlig unge 🙂

    Reply

  7. Anonym
    10. maj 2012 @ 21:35

    Hvor er han LÆKKER!

    Reply

Skriv et svar

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret. Krævede felter er markeret med *

Dette site anvender Akismet til at reducere spam. Læs om hvordan din kommentar bliver behandlet.