Skip to content

6 Comments

  1. The CityGirl
    16. oktober 2008 @ 23:48

    Og hættetrøjer!!!
    Det der teenage/start tyver-look som nogen af dem forsøger sig med…. Jeg kan kun sige: NEJ!

    Reply

  2. AnnePande
    17. oktober 2008 @ 05:56

    Fede halskæder a la lænke er også et NO-GO!… gælder ved nærmere eftertanke også de tynde af slagsen ;o)

    Reply

  3. Simon
    17. oktober 2008 @ 08:09

    Tak for et morgengrin. Og jeg kan da se at jeg har noget jeg skal nå på 1 år. Jeg elsker hættetrøjer :S

    Og slet ingen halskæde? Come on! Ingen øreringe til piger over 30 så. Se om du kan lide det… 😉

    Reply

  4. Tina Sofie
    17. oktober 2008 @ 10:45

    Jeg ved ikke helt hvad der er galt med hættetrøjer… Mine mænd må i hvert fald gerne blive ved med at gå med dem :o)

    Reply

  5. Linda
    17. oktober 2008 @ 16:31

    Jeg må også mane til besindighed på lige præcis den. Hættetrøjer er fredede i klasse A:)

    Reply

  6. Anden på spanden
    18. oktober 2008 @ 15:22

    Jamen, man får jo ikke to juicebrikker – for ungerne har drukket alle de andre og den mikrorest der er tilbage i den ene er absolut eneste mulighed for at få væske ved netop dette pitstop…

    Og man bliver dælandytme tørstig af at råwe af de unger 😉

    Reply

Skriv et svar

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret. Krævede felter er markeret med *

Dette site anvender Akismet til at reducere spam. Læs om hvordan din kommentar bliver behandlet.