Skip to content

9 Comments

  1. Belle Blues
    22. december 2008 @ 10:07

    Av av av. Jeg kender ikke helt jeres baggrund, men det må være meget smertefuldt at spille din rolle i den dér historie. Og så oveni julen, hvor der er ren hånd-i-hånd helvede på gaderne.

    Sender dig lige en tanke, selvom det nok ikke gør nogen forskel.

    Reply

  2. GrandeMuffin
    22. december 2008 @ 10:10

    Sender også lige lidt tankeoverført god karma til Århus!

    Reply

  3. Anne O'Manne
    22. december 2008 @ 10:21

    Åh nej.
    Jeg kan ikke sige noget, der kan gøre det bedre. Men jeg tænker på dig.

    Reply

  4. Tina Sofie
    22. december 2008 @ 11:01

    Jeg skubber dig hele vejen igennem – du får ikke lov at være alene i det her! Kan ikke bære at det gør ondt i dig – ville gøre alt for at bære en del af din smerte… Det blir bedre – jeg lover det!
    knus

    Reply

  5. Bitter Blog
    22. december 2008 @ 15:36

    Tag fem Bitter Blog indlæg og kom tilbage i morgen!

    Reply

  6. Charlotte Krohn
    22. december 2008 @ 15:37

    Åh, det er jeg ked af at læse. Sender dig et læs trøstetanker.0

    Reply

  7. K
    22. december 2008 @ 15:54

    Søde veninde!!

    Det var bare heller ikke sådan det sku være – slet slet ikke!!! Sender alle tanker og knus i din retning. Ved heller ikke hvordan du skal komme igennem det, men én ting er sikkert – jeg er her dag og nat hvis der noget som helst at gøre!!!

    Reply

  8. Pedrsn™
    23. december 2008 @ 18:14

    jeg hader de dér loops!

    MÆND!!!!!!

    Reply

  9. Girl next door
    24. december 2008 @ 15:09

    Åh. nej det er jeg ked af at læse.

    (tilsæt selv grimme ord om mænd, der tror de ved, hvem de vil have til at besætte roller i deres fremtid)

    Reply

Skriv et svar

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret. Krævede felter er markeret med *

Dette site anvender Akismet til at reducere spam. Læs om hvordan din kommentar bliver behandlet.