Skip to content

3 Comments

  1. The CityGirl
    30. august 2008 @ 11:24

    Okay, gider du godt stoppe det der overskuds-pis!
    Vi andre ser jo ikke særlig godt ud ved siden af….

    Alternativt lige svinge forbi, og udføre de samme ting på min matrikel… 😉

    Reply

  2. Tina Sofie
    30. august 2008 @ 17:17

    Hvad citygirl sagde!

    Morakker-so ;o)

    Reply

  3. Suzy Q
    30. august 2008 @ 20:31

    Hvad de andre sagde! Svin! 😀

    Reply

Skriv et svar

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret. Krævede felter er markeret med *

Dette site anvender Akismet til at reducere spam. Læs om hvordan din kommentar bliver behandlet.