Skip to content

5 Comments

  1. Gitte Morsund
    7. marts 2009 @ 19:44

    Det lyder som en meget, meget mindeværdig tur I har haft. Og selvfølgelig giver det ekstra point at gå i stå på broen i begge retninger!!

    /Gitte

    Reply

  2. lille t
    7. marts 2009 @ 22:04

    Må jeg ikke godt komme med næste gang? Hva hva hva??

    jeg lover at opføre mig pænt!!

    KOMNUKOMNUKOMNU :oD

    Reply

  3. Anonym
    7. marts 2009 @ 22:36

    Jeg vil også med – vi skal nok opføre os som vi plejer ;o)

    Gitte

    Reply

  4. Krohn
    8. marts 2009 @ 18:58

    Ville SÅ gerne have været med på den tur – må mellemblone med rødt skær komme med næste gang?

    Reply

  5. miw
    9. marts 2009 @ 03:08

    Kan man få erstatning fra Blogsbjerg, når man får cornflakes galt i halsen af grin ved at læse indlæg?? HVAHVAHVAHVA??? 🙂

    Reply

Skriv et svar

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret. Krævede felter er markeret med *

Dette site anvender Akismet til at reducere spam. Læs om hvordan din kommentar bliver behandlet.