Skip to content

3 Comments

  1. miw
    18. marts 2009 @ 07:44

    Helt enig! Det er uhøfligt og direkte flabet! Jeg synes et “hvadfandenragerdetdig” er helt på sin plads. Så kan det måske lære dem at tænke sig om en ekstra gang inden de slynger den slags ud – både til dig og andre. Egentlig kan jeg heller ikke se at en syngende lussing ville være helt af vejen samtidig…

    Reply

  2. Klejs
    18. marts 2009 @ 08:34

    Skammer mig… Kommer i tanke om at jeg ret faktisk har spurgt en veninde i alder 30+ om det.

    Dybt uhøfligt og hvadfandenragerdetmig. Jeg ved at jeg tænkte at det ar sgu synd at hun, en børneglad pige, ikke har sit eget barn. Men det er ingen undskyldning. Jeg skal lære at ikke se “udløbsdatoen for fertilitetet” neonlysende på mine singleveninders pander. Må sige undskyld til hende ved lejligheden.

    Reply

  3. K
    18. marts 2009 @ 18:19

    Ej men seriøst!! Svært lige at finde en kommentar eller grimasse der kan passe til den bemærkning ikk!!?? Hvor pisse flabet!
    Synes en Lingua-amputatio ville være på sin plads her (så fik hun lige den med… )
    Husker lidt den fornemmlese du beskriver da jeg blev spurgt “tror du ikke det er fordi du træner som du gør at du ikke selv kan få børn mere???” Nogen gange er der vist desværre bare alt alt for kort mellem tanke og tale!!

    Reply

Skriv et svar

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret. Krævede felter er markeret med *

Dette site anvender Akismet til at reducere spam. Læs om hvordan din kommentar bliver behandlet.