Skip to content

14 Comments

  1. Anonym
    3. maj 2009 @ 15:57

    Det er faktisk utroligt, at man ikke lærer af sine fejl i to af livets aspekter: Mænd og Druk. Jeg begår selv de samme fejl igen og igen på disse to områder og jeg er 27.
    Men som alle ved: Det er menneskeligt at fejle! og der er jo ikke nogen der har sagt noget om hvor mange fejl man må begå!

    Reply

  2. Anonym
    3. maj 2009 @ 16:26

    Kan fortælle dig, at så snart vi havde lukket taxadøren, udbrød Tina: Ej, så var det lige OS der var de voksne dér ;o)

    Gitte

    Reply

  3. lille t
    3. maj 2009 @ 16:35

    Den kommer med i talen til dit bryllup!! ;o)

    Reply

  4. K
    3. maj 2009 @ 16:36

    :o)
    Flashback til laaaang kø, Fatter Eskild og en hel bunke døve der da bare havde brug for lige netop os!
    Du er skøn selv når du er lam – så no stress :o)

    Reply

  5. Anonym
    3. maj 2009 @ 17:19

    for SATAN Linda (må man godt bande på din blog ??) hvor jeg skral-grinede!! og jeg trængte til det, så TAK! og øhh ja jeg tænkte da også lige, at du måtte være en hel del yngre end jeg troede : – ). Og hvor er det dejligt med gode veninder og venlige mennesker!
    – mette

    Reply

  6. Anonym
    3. maj 2009 @ 18:05

    vi har jo alle være der. og den som siger noget andet lyver!!!
    og det var ikke 20 min. tror du snakkede nåede 40 min 😉

    Reply

  7. Tina - omme i London aka teeweewonders
    3. maj 2009 @ 20:24

    LOL – det gik da helt godt, saa ingen grund til panik. 🙂

    Reply

  8. Anonym
    4. maj 2009 @ 06:31

    Vil bare lige sige, at jeg havde det på samme måde, da jeg vågnede igår, efter at være gået kold kl 22.30
    Dynen lugtede mistænksomt, af noget surt og jeg havde så ondt i hovedet, at jeg nærmest ikke kunne se.
    Virkelig flot gået! Jeg drikker HELLER aldrig mere!!

    Gitte R.

    Reply

  9. Belle Blues
    4. maj 2009 @ 07:17

    Det er ret imponerende. Faktisk. 😉

    Alder ingen hindring, som man siger!!

    Reply

  10. Stine
    4. maj 2009 @ 10:32

    Linda, du er et af mine yndlingsmennesker!

    Reply

  11. Klidmosteren
    5. maj 2009 @ 09:01

    Hæ Hæ, godt at høre at jeg ikke er den eneste der stadig laver den slags numre 😀

    Reply

  12. Simon
    6. maj 2009 @ 11:26

    Haha skønt! Så er der håb (eller fortabelse) hos os 30 årige endnu 😛

    Reply

  13. Anonym
    7. maj 2009 @ 05:06

    Kan desværre fortælle at der er lang vej til de 40 – du har mange “jeg-drikker-aldrig-mere til gode!!
    Men man bliver så klog hver gang.

    Dina

    Reply

  14. Anonym
    30. juli 2014 @ 19:32

    Tak for indlæg!

    Tine.

    Reply

Skriv et svar

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret. Krævede felter er markeret med *

Dette site anvender Akismet til at reducere spam. Læs om hvordan din kommentar bliver behandlet.