Skip to content

3 Comments

  1. lille t
    6. februar 2009 @ 22:48

    HVOR er du?? Jeg kommer med det samme og henter dig hjem!!
    Du får ikke lov at tage på de kurser der mere med mindre jeg har godkendt forhold og deltagere :o)

    Reply

  2. Anonym
    7. februar 2009 @ 14:22

    Synes bare snart du skal komme hjem og slappe af i stedet for :o)

    Gitte

    Reply

  3. Belle Blues
    8. februar 2009 @ 17:10

    Hehe.. man bliver hurtigt vant til gode forhold! Det kender jeg kun alt for godt. Tsk tsk.

    Er lidt upraktisk når man deltager i mange kurser/rejser, der har en del forskellige sponsorer og arrangører, og derfor MEGET forskellige standarder… man kan godt blive slemt overrasket.

    Reply

Skriv et svar

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret. Krævede felter er markeret med *

Dette site anvender Akismet til at reducere spam. Læs om hvordan din kommentar bliver behandlet.