I toget er tiden din egen
Og der er nok af den:
Afgang Esbjerg: Kl. 8.48.
Ankomst Århus: Kl. 13.10.
Rejsetid: 4 timer og 22 minutter.
Overvejer seriøst at købe en hest.
Og der er nok af den:
Afgang Esbjerg: Kl. 8.48.
Ankomst Århus: Kl. 13.10.
Rejsetid: 4 timer og 22 minutter.
Overvejer seriøst at købe en hest.
22. maj 2008 @ 10:35
… og dertil kommer jo ventetiden ved evt. skift i Fredericia… Jow-jow, det tog-værk er noget så moderne transport…;)
24. maj 2008 @ 18:26
Husk GPhest.