Skip to content

28 Comments

  1. Lise
    20. november 2019 @ 21:02

    Sikke en dag. Held og lykke med jobsøgningen. Jeg håber, at du snart har job igen ❤️

    Reply

    • Linda
      21. november 2019 @ 08:38

      Det krydser vi fingre for <3

      Reply

  2. Jane
    20. november 2019 @ 21:22

    Kære du. Sikke en dag. Kæmpekram

    Reply

    • Linda
      21. november 2019 @ 08:38

      Ja, det har sgu før været bedre.. Tak! <3

      Reply

  3. Helena
    20. november 2019 @ 22:17

    Hold nu k….. Sender god karma din vej og ja, Joker filmen SÅ god!

    Reply

    • Linda
      21. november 2019 @ 08:29

      Så lige, at de allerede snakker om en 2’er. Det skal jeg også bede om.

      Og ja. Altså. Det hele er lige lidt uoverskueligt, ikke? For jeg har ikke lyst til at slippe mit fag, men det er godt nok også forstemmende, at vilkårene efterhånden er, så det her er, hvad man må forvente.

      Men det løser sig. Det er, trods alt, bare arbejde.

      Reply

  4. Astrid
    21. november 2019 @ 08:30

    Det lyder som en urimeligt elendig dag. Jeg håber, du havde et stort lager af hvid gløgg parat.

    Jeg krydser fingre for at der viser sig et awesome job øjeblikkeligt!!

    <3

    Reply

    • Linda
      21. november 2019 @ 08:45

      Der var gløgg, Astrid, og det var ikke kønt.

      (Og det gør jeg virkelig, virkelig også. Enten det, eller en meget rig mand. Jeg er åben for forslag, kan jeg mærke).

      Reply

  5. Gitte
    21. november 2019 @ 09:01

    Held og lykke med jobsøgning.
    Skete der noget med dig, da bilen ramte dig?
    Kram Gitte
    PS. Her sang vi i flere år : “Højt oppe bag Norges knyster…..” 😂😂

    Reply

    • Linda
      21. november 2019 @ 10:12

      Jeg synes, jeres tekst er bedre end originalen:-D

      Heldigvis er både Frida, som var med i bilen og sad i den side, de ramte, og jeg ok. Det lyder altid højrere, end det er, men Frida lader til mest at være klinisk interesseret. “Hvorfor kommer der buler?” “Hvad er biler lavet af?” “Hvordan reparerer man dem?” “Hvorfor var du vred på manden?” osv. Vi snakker om det hele, og hun virker til at være rolig med det. Tak fordi du spørger <3

      Reply

  6. Line
    21. november 2019 @ 09:16

    Øv for en lortedag! Du har heldigvis alle os til at holde øjne og ører åbne for muligheder på dine vegne 🙂

    Jeg så fx denne stilling for nyligt: https://ehsyd.dk/journalist Ville noget i den stil være interessant? Det er godt nok helt i Vojens… Måske kan man sidde hjemme noget af tiden, eller hos Business Esbjerg.

    Reply

    • Linda
      21. november 2019 @ 10:10

      Den ser SKIDE spændende ud!! Desværre er ansøgningsfristen overskredet lige på den her, men det er præcis den slags, jeg også selv tænker på. Tak:)

      Reply

      • Line
        21. november 2019 @ 10:15

        Prøv at ring til dem alligevel, og forklar situationen 🙂 Opslaget ligger stadig på hjemmesiden, og de har helt sikkert ikke bedre kandidater i puljen end dig! Jeg ved i øvrigt at de har en erhvervskonsulent siddende i Esbjerg et par dage om ugen, så jeg tænker ikke det er helt umuligt at få lidt frihed i den henseende 😉

        Reply

        • Linda
          21. november 2019 @ 12:26

          Det er hermed gjort..:)

          Reply

  7. Kirstine
    21. november 2019 @ 12:17

    Kæmpekram herfra! Jeg kan ikke rigtig finde på noget inspirerende at skrive andet end at det jo nok, på langt sigt, skal gå alt sammen. PS, herhjemme fisker vi rasparges op af hønsesalaten og køber ind i putikkerne. Desvære er vi ovre pyllanter (til at tegne med) og basghetti (det man spiser med tomatsovs) …

    Reply

    • Linda
      21. november 2019 @ 12:27

      Jeg tænker stadig med ømt vemod på de huuuras, Anton stak i sine juicebrikker og drak af:)

      Reply

      • Tina
        22. november 2019 @ 08:40

        Jeg er ikke for fin til at bekræfte Henry i, at det hedder Dampmuskulativ. Det bliver en trist dag, når han får dét rettet.

        Reply

        • Linda
          22. november 2019 @ 20:15

          Jeg er måske heller ikke helt konsekvent nok i at rette Anton, når han gerne vil kigge på legetøj, og spørger, om vi kan køre i ‘Alfabet-R’?

          Reply

  8. Kristina
    21. november 2019 @ 14:21

    Jeg har intet spændende at byde ind med andet end et “jeg tænker på dig” og “det skal nok gå for det gør det altid”. Kender desværre ingen i dit der kan hjælpe med job, MEN! – hvis du nogensinde tager ungerne med til Sverige, så giver jeg husly og deler en flaske glögg med dig 😀

    Og hurra for Frida (og dig) der er okay efter både bænk over tæerne og bilsammenstød. Det er imponerende hvordan de små folk ind imellem magter at være helt cool når alt ramler og andre gange bryder ud i krampegråd fordi pastaen rørte ved ærterne på tallerkenen <3

    Reply

    • Linda
      22. november 2019 @ 20:17

      Amen! Og pas på, jeg ikke tager dig på ordet, for så vidt jeg kan se, er Blossa af svensk oprindelse, så hvis det hele vælter, så kommer jeg til kilden hinsidan:-D

      Reply

      • Kristina
        27. november 2019 @ 06:47

        Du skal være så hjerteligt velkommen 🙂 Honestly!

        Reply

  9. DorteS
    21. november 2019 @ 23:01

    Det føles temmelig OFF-topic at skrive, når alle andre indlæg handler om konkurser og job og alvorlige ting. Men! Pip-skid er et ord!
    Det stammer fra Fuglekrigen i Kanøfleskoven, som i øvrigt er en af verdens bedste tegnefilm. Og dansk endda. Tag og se den – den er temmelig politisk ukorrekt, lidt ala Bennys Badekar. Men musikken og historien er herlig!!

    Reply

    • Kristina
      22. november 2019 @ 06:50

      Hørt x 100! Den er fabelagtig 🙂

      Reply

    • Linda
      22. november 2019 @ 20:16

      Den havde jeg simpelthen glemt! Men den skal vi da KLART have gravet frem, for hvis jeg husker rigtigt, var jeg selv helt vild med den <3

      Reply

  10. Lene Bundgaard
    22. november 2019 @ 09:17

    Kære Linda.

    Du skal skrive. Simpelthen. Jeg har ALTID lyst til at læse hvad du skriver – ligegyldigt hvad det handler om.

    Jeg krydser fingre for det gode job, og en bedre dag for jer alle i dag.

    PS: elsker ordet pip-skid – tak Anton.

    Reply

    • Linda
      22. november 2019 @ 20:14

      Du er sød, Lene. Tak for hep <3

      Reply

  11. Annette
    22. november 2019 @ 15:54

    Jeg stemmer i: Find noget, hvor du kan skrive! OG hvor din personlighed må fylde 😃 Så får verden det bedre 🥰

    Må jeg i øvrigt byde ind med ‘frikadelle-numser’, som opstod da min ældste var lille. Moren kaldte det ‘frikadelle-dunser’ – barnet hørte tydeligvis noget andet 🍑

    Reply

    • Linda
      22. november 2019 @ 20:14

      Jeg leder med lys og lygte. Der er bare så pokkers mange, der er rigtig gode til at skrive, OG som har papirer på, at de har lært det – men mon ikke, jeg ender med at finde en hylde at sidde på. Med min frikadelle-numse:-D

      Reply

Skriv et svar

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret. Krævede felter er markeret med *

Dette site anvender Akismet til at reducere spam. Læs om hvordan din kommentar bliver behandlet.