Skip to content

5 Comments

  1. Thomas
    15. februar 2009 @ 17:48

    Held og lykke med det.

    Jeg syntes personligt, det værste var tanken om de af mine venner og kollegaer, som fandt min profil og læste min tåbelige profiltekst. Så jeg slettede den.

    Du skal nok få breve – bare rolig. Jeg kendte en pige, som oprettede en profil og fik følgende brev to minutter efter:

    Hej, vil du bolle?

    Hun svarede:

    Nej tak

    … hvorefter han skrev:

    Hvorfor? Kan du ikke lide at bolle?

    Reply

  2. Belle Blues
    15. februar 2009 @ 18:06

    Tænk hvis en rigtig sød fyr skriver? Tænk hvis du oplever noget sjovt? Tænk hvis ingenting sker, og hvad så?

    Eller, bedre endnu, lad være med at tænke! – Bare kast dig ud i det! 🙂

    Reply

  3. Anne O'Manne
    15. februar 2009 @ 18:25

    Uh, det glæder jeg mig til at høre mere om. Jeg tør simpelthen ikke (af alle de årsager, du nævner).

    Reply

  4. Pedrsn
    15. februar 2009 @ 18:37

    Ai! Hvem er den klamme klæber!! . . Sig det . . Fortæl mig . . Uddyb . .

    Nå ja, og så held og lykke med dét dersens internetdating – jeg sku ikke nyde noget, og fatter ik’ – at der er nogen der tør/gør det . . *shutter

    Reply

  5. Kit
    16. februar 2009 @ 23:04

    ..bare vær’ forberedt på følgende:

    Hej, du ser småk ud, skal vi tjatte?

    Hej, jeg er en ung fyr – som lige er startet som amatørfotograf, kunne du tænke dig at blive fotograferet nøgen. Selvfølgelig er jeg ikke klam.. bla. bla

    Eller,

    Vil du se mig spille pik på webcam

    (bare lige så du ved hvad du kan forvente)

    Reply

Skriv et svar

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret. Krævede felter er markeret med *

Dette site anvender Akismet til at reducere spam. Læs om hvordan din kommentar bliver behandlet.