Skip to content

6 Comments

  1. Kris
    15. juli 2012 @ 20:17

    Jo, DET gør vi! Og vi har fandme savnet dig!
    Velkommen tilbage!

    Reply

  2. Kathrine R.
    15. juli 2012 @ 21:31

    Fedt at havde dig tilbage! Har tjekket (næsten) hver dag de sidste par dage, for det er nemmere end at regne ud hvornår de 14 dage var gået 🙂

    Vi bogstavrimer da altid vores ferier; sidst var det Østrig og Østerild! Hmm, det bliver lidt mere besværligt her til sommer.. :-/

    Reply

  3. Michael
    16. juli 2012 @ 05:45

    Hyggelit der kommer liv på bloggen igen….

    Reply

  4. Anonym
    16. juli 2012 @ 11:11

    Synes sommerhuset på Fanø lyder rigtig hyggeligt og meget sommerhusagtigt – men der er heller ikke mange gram Paris Hilton i mig 😉

    Reply

  5. Nanna, Stjernepus
    16. juli 2012 @ 12:30

    Som du dog kan sige det…. 😉 Kan udemærket se både sommerhus og en Jagtende Anton for mig…lol… Håber den sidste uge bliver lidt mere tør!! Men nyd den 🙂

    Kh Nanna, Stjernepus

    Reply

  6. Kaffekvaernen
    16. juli 2012 @ 19:49

    Hahaha har også prøvet at opspore "hovedgaden" på Fanø! Men der er jo kønt… :o)

    Reply

Skriv et svar

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret. Krævede felter er markeret med *

Dette site anvender Akismet til at reducere spam. Læs om hvordan din kommentar bliver behandlet.