Skip to content

2 Comments

  1. Inanna
    20. april 2009 @ 20:38

    Jeg synes det lyder hyggeligt. Savner det. Jeg har godt nok have, men hvis jeg kunne tog jeg mine 150 kvm og smed på stenbroen. Jeg er ikke sikker på at børn ville være enige i den beslutning, og jeg VED at mand ikke er. Så jeg bliver i 2700…

    Nyd din frihed i stedet for bekymringer om tagets holdbarhed, hækkens højde og sne på fortovet.

    Reply

  2. Trine Louise
    21. april 2009 @ 19:40

    Da jeg var barn boede jeg (som idag) i hus i forstæderne. Min farmor boede i lejlighed på Østerbro og jeg syntes bare det så SÅ hyggeligt ud når man kørte i gaderne og kiggede op på de gamle lejligheder med karnapper og lamper i vinduerne.
    Nok derfor har jeg altid været fascineret af at bo i lejlighed og kom heldigvis til det selv da jeg flyttede hjemmefra. Fik så også min dosis af høj musik og kanonslag.
    Nu bor jeg så i rækkehus, her får man lidt af begge dele – man kan godt høre naboerne pusle, men man kan også lægge sig i græsset for sig selv på en sommerdag. Men jeg kan godt drømme om at flytte i lejlighed igen engang.

    Reply

Skriv et svar

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret. Krævede felter er markeret med *

Dette site anvender Akismet til at reducere spam. Læs om hvordan din kommentar bliver behandlet.