Skip to content

5 Comments

  1. Fru Sole
    13. april 2012 @ 09:06

    Lad os håbe at det ikke er en i bestyrelsen 😉

    Reply

  2. Anne Røntved Jeppesen
    13. april 2012 @ 10:20

    Hahahaha. Fuck så fedt. Elsker at sådan nogle ting ikke kun sker for mig. 🙂

    Reply

  3. Kaffekvaernen
    13. april 2012 @ 10:51

    HAHAHAHAAAAAAA hvor festligt!!! Tak for fniset:)

    Reply

  4. Fru Buur Bækgaard
    13. april 2012 @ 13:05

    Hvis man så bare blev klogere af den slags. Men det gør man jo ikke…

    Reply

  5. Anonym
    13. april 2012 @ 14:44

    Fordi ens tidsopfattelse ændres så det hedder 1:kvadratroden af din alder. Derfor går tiden langsomt når du lille og hurtigt når du ældre… Derfor bliver dit temperament faktisk mere slapt i forbindelse med din opfattelse af tiden, men i forhold til real tiden passer det nok meget godt med den ikke ændres :p

    Reply

Skriv et svar

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret. Krævede felter er markeret med *

Dette site anvender Akismet til at reducere spam. Læs om hvordan din kommentar bliver behandlet.