Skip to content

5 Comments

  1. mia_mia
    15. april 2008 @ 20:26

    Jeg begynder altså stærkt at tvivle på at nogensinde kommer til at indse det… Manden forestiller sig ligefrem at hans sag hører hjemme hos Menneskerettighedsdomstolen?

    (er jeg den eneste der er ved at være lidt træt af at høre om/på manden?)

    Reply

  2. Linda
    16. april 2008 @ 06:34

    Nej! Jeg ser umådelig frem til at få ham hamret ind i (forhåbentlig) MEGET lydtæt celle!

    Reply

  3. Mikkel F
    16. april 2008 @ 11:00

    Nogen burde lave en klub for eventyrlystne politikere og erhvervsfolk der fpr mega tudefjæs på når livets sande regler og realiteter bliver præsenteret for dem (jeg skriver med vilje ikke “går op for dem” – for det sker ikke). Jeg nævner i flæng. Kurt Thorsen, Klaus Riskjær…og alle vennerne.

    Reply

  4. Tina Sofie
    16. april 2008 @ 16:23

    Mikkel – er der kun plads til politikere og erhvervsfolk i den klub?? For kender da en fyr eller to der sikkert ville elske at være med i en klub hvor de rigtigt kunne sidde og tude :o)

    Reply

  5. Alice
    18. april 2008 @ 09:37

    Første gang man siger noget, er det et rygte. Tredje gang man siger det, er det SANDHEDEN!

    Så Brixtofte, Løkke, Thorsen og Riskjær skal bare insistere tilpas mange gange ;o)

    Reply

Skriv et svar

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret. Krævede felter er markeret med *

Dette site anvender Akismet til at reducere spam. Læs om hvordan din kommentar bliver behandlet.