Effektivt urtegøgl.
Som tidligere nævnt døjede jeg hele sidste efterår med et helbred, der ville have resulteret i en aflivning, hvis jeg havde været en hest. For 14 dage siden kørte 3 x 34 igen op foran min dør, og svedende flyttemænd i beskidte undertrøjer begyndte at bære store kasser med underskud og baciller ind. Bjæf, feber og øm hals. Men mandag aften spiste jeg 6 af de her:

og – dadadaaaaa *fanfare-smiley* – tirsdag vågnede jeg, frisk, klarøjet og elastisk i lungen. De virker. Ama’r halshug.
4. september 2008 @ 06:22
Større billede – eller navn som man kan læse tak!!! Er begyndt at snøfte her – og alle omkring mig ligger syge… Gider jeg da ikke! Så spiser gerne lidt urte piller hvis det kan hjælpe 🙂
4. september 2008 @ 06:25
Hvad k sagde…
4. september 2008 @ 08:12
De hedder Urte Pensil, og kan fåes både i kapsler og tabletter. Der er mest krudt i kapslerne.
4. september 2008 @ 12:16
Hvorfor er der så nogen der gider æde tabletterne?
4. september 2008 @ 12:28
Helsekost – here I come!!!!
4. september 2008 @ 16:25
Og købes de på apotek eller i Helsam-tingen?
4. september 2008 @ 19:40
Jeg købte dem i sådan en øko-biks, men mit bud er, at man også kan få dem i matas.