Skip to content

8 Comments

  1. Anonym
    7. oktober 2015 @ 08:28

    Yes, we do! Bare giv den gas, velformuleret brok fra dig er altid velkomment 🙂

    Kh. Trine

    Reply

  2. TK
    7. oktober 2015 @ 09:10

    Fuck, du/I er bare ramt lige nu. Kan godt forstå, at du har behov for at lukke damp ud.
    God bedring med jer alle 🙂
    Hilsen Tina

    Reply

  3. Carportognoia
    7. oktober 2015 @ 09:22

    Jo vi gør sguda! God bedring!

    Reply

  4. Mikala
    7. oktober 2015 @ 09:32

    Åh jo – we care! En ting er når børnene er syge, men det værste er selv at være totalt indisponeret og have lyst til at ligge i fosterstilling og være nødt til at tage sig af syge børn oveni… Du har min dybeste medfølelse! OG ynk – masser af ynk!

    Reply

  5. C and the City
    7. oktober 2015 @ 21:21

    Ai helt ærligt!
    Er det nu, at jeg skal køre over og passe Jer?

    Reply

  6. Annette Aarre Dalsgaard
    7. oktober 2015 @ 22:30

    PIS FUCK LORT!!!
    En ulykke kommer sjældent alene…eller bare FÅÅÅÅRK!

    Reply

  7. Maiken G
    8. oktober 2015 @ 06:16

    Det er faktisk ikke noget jeg hellere vil høre om – fortæl fortæl!

    Reply

  8. Hvid
    8. oktober 2015 @ 10:39

    Bring it on. Det hjælper også for os andre når du rammer de dér "det er præCIS sådan jeg har det".

    Reply

Skriv et svar

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret. Krævede felter er markeret med *

Dette site anvender Akismet til at reducere spam. Læs om hvordan din kommentar bliver behandlet.