7 oktober 2015 Linda Gif-indlæg 8 Når jeg ovenpå sidste indlæg har lyst til at skrive om, hvor meget det SUCKS, at ugen startede med influenza til mig, og ondt i halsen til Anton:
Gif-indlægImens jeg fejrer Anton, får I lige et resumé af mit datingliv, som det har set ud det sidste år:
7. oktober 2015 @ 08:28
Yes, we do! Bare giv den gas, velformuleret brok fra dig er altid velkomment 🙂
Kh. Trine
7. oktober 2015 @ 09:10
Fuck, du/I er bare ramt lige nu. Kan godt forstå, at du har behov for at lukke damp ud.
God bedring med jer alle 🙂
Hilsen Tina
7. oktober 2015 @ 09:22
Jo vi gør sguda! God bedring!
7. oktober 2015 @ 09:32
Åh jo – we care! En ting er når børnene er syge, men det værste er selv at være totalt indisponeret og have lyst til at ligge i fosterstilling og være nødt til at tage sig af syge børn oveni… Du har min dybeste medfølelse! OG ynk – masser af ynk!
7. oktober 2015 @ 21:21
Ai helt ærligt!
Er det nu, at jeg skal køre over og passe Jer?
7. oktober 2015 @ 22:30
PIS FUCK LORT!!!
En ulykke kommer sjældent alene…eller bare FÅÅÅÅRK!
8. oktober 2015 @ 06:16
Det er faktisk ikke noget jeg hellere vil høre om – fortæl fortæl!
8. oktober 2015 @ 10:39
Bring it on. Det hjælper også for os andre når du rammer de dér "det er præCIS sådan jeg har det".