Skip to content

1 Comment

  1. Henriette
    4. december 2017 @ 14:08

    Åh. Jeg kender godt det der med at skulle destillere essensen af sig selv på 2 linier og så gå helt i baglås. Nu tillader jeg mig så lige at komme med at forslag: “Living the dream” i et rækkehus i Esbjerg med mine 2 viljestærke unger (gad vide hvor de har det fra?) Herinde deler jeg hverdagen fra en familie på 3, der blev lavet helt uden hjælp fra prinsen på den hvide hest.

    Reply

Skriv et svar

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret. Krævede felter er markeret med *

Dette site anvender Akismet til at reducere spam. Læs om hvordan din kommentar bliver behandlet.