Skip to content

12 Comments

  1. Anonym
    29. juni 2012 @ 12:10

    Jeg trækker også stikket i dag, og det er på min helt egen måde mere end tiltrængt. Så rigtig god ferie til dig og Anton.

    Reply

  2. Kasper
    29. juni 2012 @ 13:01

    Go ferie! Århus er fin om sommeren (ha, -som om), så kig forbi…

    Reply

  3. Mette
    29. juni 2012 @ 18:09

    God tiltrængt ferie Linda!! Ad godt jeg troede på der der med fitness-fri 😉 (altså at det ikke er skadeligt ;-))
    Vil glæde mig til du er tilbage på bloggen 🙂
    Knus

    Reply

  4. Mette
    29. juni 2012 @ 18:09

    Der sku stå GAD. Og ikke ad!;-)

    Reply

  5. K
    29. juni 2012 @ 20:15

    Love you – og du får altså ikke helt ferie fra mig :o) NYD det og den allerbedste ferie til jer!

    Reply

  6. Klejs
    29. juni 2012 @ 21:07

    God ferie – slap så for satan af… Så skal ordene "træt" og "tude" nok gå væk af sig selv.

    Reply

  7. Regitze
    29. juni 2012 @ 22:10

    enjoy!
    det er jo i det her forpustede NU, vi sker.
    glædelig giv-jer-hen.

    Reply

  8. Grete
    29. juni 2012 @ 22:33

    God ferie, Linda!!

    Reply

  9. Uden Relevans
    30. juni 2012 @ 06:21

    Det bliver godt til dig da!

    God ferie til jer to rødder.

    Reply

  10. Hvid
    2. juli 2012 @ 13:59

    Hamrende god ferie! Det har du fortjent.
    Og glæder mig til update på rødvin/vuggestue/sankt hans-dilemmaet 🙂
    Må du møde en lækker, fantastisk og skruk mand på din ferie.

    Reply

  11. Gemt
    3. juli 2012 @ 00:12

    Det lyder dejligt. Håber du hygger dig.

    Reply

  12. gravidgrahvad
    4. juli 2012 @ 07:31

    Rigtig rigtig god ferie!

    Jeg ser frem til at det bliver min tur om halvanden uge.

    Reply

Skriv et svar

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret. Krævede felter er markeret med *

Dette site anvender Akismet til at reducere spam. Læs om hvordan din kommentar bliver behandlet.