Skip to content

4 Comments

  1. Mikkel F
    8. januar 2008 @ 13:00

    Du skal med herned i påsken: http://www.freeridecreme.dk/freeridedm.

    Og inden du nu spørger dig selv om jeg er fløjtende psykopat og at jeg forsøger at slå dig ihjel ud over en klippefyldt bjergskråning, så lad mig lige sige at det kun er mig der skal deltage. I andre skal bare sidde og nyde at der er DJ’s der spiller det musik vi kan li, grillarrangement i sneen….og at solen altid skinner i påsken, så dine tæer ikke knækker. Derimod risikerer man en skidesmart “suntan” hvor det kun er underansigtet der er brunt fordi man har sine smarte goggles på øjenene….hele tiden…

    Reply

  2. Lene
    8. januar 2008 @ 15:32

    Hvornår ved du om du har klaret det, hva? For det er jo næste år nu og TAG MED PÅ SKI! Det bliver SÅ godt og hyggeligt. Og ikke norskerkoldt overhovedet.
    Vil så gerne ha dig med – det kunne være skægt og hyggeligt. Og den dag det bliver virkeligt, at vi skal sidde og være groupies for Mikkel og hans bumsede teenagevenner hele tiden, der har jeg g-streng uden på lycratights. Og Dolly Parton sover på maven. Vi skal stå på ski :)Kom nuuuu, Kipketer-Nesse!

    Reply

  3. rikke
    8. januar 2008 @ 19:09

    Jeg vil også med….

    Reply

  4. Karina
    8. januar 2008 @ 20:23

    Så længe du ikke begynder at høre de Stupide Nøgne Slanger kan du æde pebernødder og stå på ski alt det du vil… jeg tror på dig!!!

    Reply

Skriv et svar

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret. Krævede felter er markeret med *

Dette site anvender Akismet til at reducere spam. Læs om hvordan din kommentar bliver behandlet.