Gif-indlægImens jeg fejrer Anton, får I lige et resumé af mit datingliv, som det har set ud det sidste år:
7. september 2015 @ 19:13
hahahahahahahahahahahahaha
Har der været flere coaches på banen?
8. september 2015 @ 07:46
Undskyld hvis jeg grinede lidt for meget og lidt for længe der. Skal nok slå mig selv i hovedet med en spade. Hårdt.
9. september 2015 @ 19:57
Heldigvis ikke flere coaches *arrig-smiley* For så havde jeg nok været nødt til at bruge spaden på dém.
(Ps: Jeg måler min succes i, hvor højt og længe mine læsere griner:))