Skip to content

2 Comments

  1. K
    16. april 2008 @ 21:32

    Jeg kender én som for første gang i ret så lang tid er klar på sådan et “jeg har en masse dejlig overskud” møde!! Skal vi tage den over en iceblend og en gåtur på strøget?? 🙂 Når jeg altså er færdig hos mirakellægen imorgen – som bare har at fikse den ryg så jeg kan gå og træne igen!! Er vel ikke for meget at forlange?

    Reply

  2. Linda
    16. april 2008 @ 21:49

    Det lyder absolut kun rimeligt. Nævn tid og sted: Jeg giver!:)

    Reply

Skriv et svar

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret. Krævede felter er markeret med *

Dette site anvender Akismet til at reducere spam. Læs om hvordan din kommentar bliver behandlet.