Skip to content

2 Comments

  1. K
    20. juni 2008 @ 20:54

    Har stadig heller ikke fået armene ned!! Gjorde det også meget meget gerne igen – ved vi hvor han spiller?? Og ku man måske få et lift i den helikopter??
    Stort at stå der sammen med dig – hvor har vi snakket meget om det altså :o)

    Reply

  2. Malou
    16. juli 2008 @ 13:18

    Årh, snyd snyd snyd! Var nødt til at sølge min billet i sidste øjeblik grundet irriterende engelskeksamen, som havde valgt at ligge sig få timer før koncerten! ARH! Elsker Bon Jovi. Elsker, elsker, elsker Bon Jovi! (som den eneste i min omgangskreds. Men er jo også kun 16)
    – Glæder mig dog, at I havde en fed koncert. Håber jeg får muligheden for at se ham en anden gang.

    Forresten en det en herlig blog, du holder dig 🙂

    Reply

Skriv et svar

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret. Krævede felter er markeret med *

Dette site anvender Akismet til at reducere spam. Læs om hvordan din kommentar bliver behandlet.