Skip to content

4 Comments

  1. Anne Pande
    29. august 2008 @ 20:30

    Jubiiii!! Glæder mig til at se dig igen “derude”.

    Reply

  2. The CityGirl
    30. august 2008 @ 11:23

    Tillykke!

    Lyder som om du har taget en god beslutning 🙂

    Reply

  3. Suzy Q
    30. august 2008 @ 20:33

    Sejt. Kommer du ikke og tænker over mit liv også?

    Reply

  4. dope
    4. september 2008 @ 16:19

    Kan bare sige: HURH, ASS-JACK mæ Linda te’ba’ i æ fold!!! Ta’ li’ æ pulverslukker mæ ind’ fra æ hal!!!

    Reply

Skriv et svar

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret. Krævede felter er markeret med *

Dette site anvender Akismet til at reducere spam. Læs om hvordan din kommentar bliver behandlet.