Skip to content

7 Comments

  1. K
    4. september 2008 @ 06:22

    Større billede – eller navn som man kan læse tak!!! Er begyndt at snøfte her – og alle omkring mig ligger syge… Gider jeg da ikke! Så spiser gerne lidt urte piller hvis det kan hjælpe 🙂

    Reply

  2. Miw
    4. september 2008 @ 06:25

    Hvad k sagde…

    Reply

  3. Linda
    4. september 2008 @ 08:12

    De hedder Urte Pensil, og kan fåes både i kapsler og tabletter. Der er mest krudt i kapslerne.

    Reply

  4. Tina Sofie
    4. september 2008 @ 12:16

    Hvorfor er der så nogen der gider æde tabletterne?

    Reply

  5. K
    4. september 2008 @ 12:28

    Helsekost – here I come!!!!

    Reply

  6. mia_mia
    4. september 2008 @ 16:25

    Og købes de på apotek eller i Helsam-tingen?

    Reply

  7. Linda
    4. september 2008 @ 19:40

    Jeg købte dem i sådan en øko-biks, men mit bud er, at man også kan få dem i matas.

    Reply

Skriv et svar

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret. Krævede felter er markeret med *

Dette site anvender Akismet til at reducere spam. Læs om hvordan din kommentar bliver behandlet.