4 september 2008 Ekstra Bladet i dag: Linda Uncategorized 1 Er jeg den eneste, der øjeblikkeligt tænker, at det må være de to mega uhyggelige tvillinger fra X-faktor?
4. september 2008 @ 19:45
Nej – du er ikke den eneste!!! Var også min allerførste tanke da jeg kørte forbi spiseseddelen idag :o)