Skip to content

1 Comment

  1. kyllyan
    12. september 2008 @ 15:11

    “Hvis kæresten lidt for ofte handler, så man selv forvandler sig til noget, man ikke bryder sig om, kan man til sidst blive nødt til at gå. Trods alt skal man leve med sig selv hver dag, resten af livet.”

    Aah jeg er saa enig saa enig. Been there, og jeg gik fra mine 2 vigtigste kaerester fordi *jeg* blev til èn jeg ikke vil vaere sammen med dem. Ikke noedvendigvis i forbindelse med jalousi, men den er god nok.
    Godt formuleret du =)

    Reply

Skriv et svar

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret. Krævede felter er markeret med *

Dette site anvender Akismet til at reducere spam. Læs om hvordan din kommentar bliver behandlet.