Skip to content

2 Comments

  1. K
    10. september 2008 @ 09:40

    Åd næsten en liter jordbæris igår og springer løbeturen over idag – tænker at jorden sikkert er ligeglad med 2000 ekstra kalorier og minus på løbekontoen hvis den alligevel har tænkt sig at gå under…
    Må indhente det imorgen hvis…

    Reply

  2. Anonym
    10. september 2008 @ 17:02

    hæjjj, hvorfor har ingen informeret skovalfen om at jorden går under imorgen – sig lige til næste gang, der er jo masser af ting jeg skal nå først!

    Reply

Skriv et svar

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret. Krævede felter er markeret med *

Dette site anvender Akismet til at reducere spam. Læs om hvordan din kommentar bliver behandlet.