Skip to content

2 Comments

  1. miw
    20. oktober 2008 @ 17:08

    Den vej skal vi jo alle. Nogen desværre tidligere end andre, men så er det godt vi har alle minderne. Husk hvordan I sammen har suset ned af bakken mod Viby Torv og op igen af samme på vejen tilbage. Alle de overhalinger af bilkøer i centrum I har foretaget sammen. Trækturene på gågaden… og ja, jeg kunne blive ved…;)

    Reply

  2. Lene
    21. oktober 2008 @ 06:56

    Vi vil altid huske din lidt matte sølverne farve og den måde, du bar din saddel som en kasket, der er skubbet om i nakken. Hvis du kunne tale…
    Hvil i fred, Brutalis.

    Reply

Skriv et svar

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret. Krævede felter er markeret med *

Dette site anvender Akismet til at reducere spam. Læs om hvordan din kommentar bliver behandlet.