Skip to content

1 Comment

  1. Linda 2
    21. november 2008 @ 07:31

    Har det fuldstændig ligesom dig!
    Læste igår om en kvinde, som lægerne troede havde en hjernesvulst. Da de så opererede hende, fandt de en lang hvid orm, der gnubbede sig rundt i hendes hjerne (her bliver`*grøn-kvalme-smiley-der-støtter-sig-til-bordkanten* til *grøn-smiley-der-kaster-op*).

    Her ville jeg utrolig gerne være fri for at være så empatisk på den psykosomatiske måde :-/

    Reply

Skriv et svar

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret. Krævede felter er markeret med *

Dette site anvender Akismet til at reducere spam. Læs om hvordan din kommentar bliver behandlet.