Skip to content

7 Comments

  1. Bitter Blog
    30. december 2008 @ 22:28

    Det var dog et usandsynligt ubehageligt, positivt indlæg. Det må i sig selv trække voldsomt ned på din vurdering af i år!

    Reply

  2. Linda
    30. december 2008 @ 22:39

    Prøliåhørher: Du skriver ‘stakkels kæledyr’ i dit! Spejl.

    Reply

  3. Bitter Blog
    30. december 2008 @ 22:57

    Jeg har svært ved at se det positive i ‘stakkels kæledyr’, hos hvem man i øvrigt kan købe platonisk kærlighed i stedet for blot at have det til låns. Hvem gider at leje? Det er noget, man gør med dårlige dvd film.

    Reply

  4. Linda
    31. december 2008 @ 07:43

    I så fald ønsker jeg dig et godt nytår, og håber, at du i 2009 må få mange glade stunder med din hund og din dvd-samling.

    Reply

  5. Bitter Blog
    31. december 2008 @ 09:02

    Tak, men du får det til at lyde så trist?! Til gengæld ønsker jeg dig et lykkeligt 2009 spækket med brudte løfter og kærestesorger.

    Reply

  6. Linda
    31. december 2008 @ 14:25

    Jeg ville ikke have forventet mindre af dig:)

    Reply

  7. Charlotte Krohn
    1. januar 2009 @ 09:05

    okay syge jer – jeg vil bare gerne vide om du stadig har klamme fugle i din emhætte?

    Og godt nytår 🙂

    Reply

Skriv et svar

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret. Krævede felter er markeret med *

Dette site anvender Akismet til at reducere spam. Læs om hvordan din kommentar bliver behandlet.