Skip to content

3 Comments

  1. Anonym
    28. januar 2009 @ 14:35

    Ja der er bare noget magisk over byen på denne tid af døgnet – tror du chefen ville blive meget sur hvis man kom for sent og unskyldningen var at man lige skulle nyde stemningen inden byen vågner??
    Sus

    Reply

  2. Belle Blues
    28. januar 2009 @ 18:09

    Jeg troede også, at man hilste dér om morgenen.. før daggry. Men det er altså ikke alle, der er med på den vogn:

    http://belleblues.blogspot.com/2009/01/nar-mennesker-mdes.html

    😉

    Reply

  3. Krohn
    29. januar 2009 @ 18:54

    Du er jo en helt poet Linda.

    Reply

Skriv et svar

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret. Krævede felter er markeret med *

Dette site anvender Akismet til at reducere spam. Læs om hvordan din kommentar bliver behandlet.