Skip to content

6 Comments

  1. lille t
    29. januar 2009 @ 18:48

    Ja dén har jeg heller aldrig forstået… Gad vide hvad de mener forskellen på hjerteslag og hjertestop er?

    Reply

  2. Anonym
    29. januar 2009 @ 20:39

    Måske jeg skulle spørge Mikkel? Han er alligevel vant til mærkelige spørgsmål fra mig ;o)

    Gitte

    Reply

  3. The CityGirl
    29. januar 2009 @ 21:08

    Så dør vi fandme mange gange om dagen! Er det det der er den lille død? Jeg gik ellers og troede det var noget andet…. 😉

    Anyway, så laver jeg lige et hurtigt emneskift, og smider en blog-award efter dig – så kan du lære det! 😉

    http://thecitygirl.dk/2009/01/omg/

    Reply

  4. Emil
    8. februar 2009 @ 20:28

    Jeg tænkte også over den overskrift… det er ikke hver dag at folk dør f hjerteslag 7, 9, 13 jeg lver endnu)

    Reply

  5. Kristian Moon
    12. april 2009 @ 09:51

    Det kan faktisk godt hedde hjerteslag.
    http://ordnet.dk/ods/opslag?opslag=hjerteslag

    Kom nu ind i kampen i stedet for at rakke ned på folk, der har større ordforråd end jer!

    *LOL*

    Reply

  6. lille t
    12. april 2009 @ 19:03

    @ Moon:
    Næ! Hva sku vi så få tiden til at gå med?
    ;o)

    Reply

Skriv et svar

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret. Krævede felter er markeret med *

Dette site anvender Akismet til at reducere spam. Læs om hvordan din kommentar bliver behandlet.