Skip to content

4 Comments

  1. Anonym
    27. januar 2009 @ 21:12

    Hjælper dig gerne med at få sangen ud af hovedet: “Hvem var din ven dér”…

    Gitte

    Reply

  2. Anonym
    28. januar 2009 @ 07:30

    ja jeg er bare glad for, at du ikke begyndte at nynne den til træning i går.. så slap vi andre da for at få den i hovedet! Mht. Post Danmark: havde vi ikke aftalt de skulle på listen ? har “nogen” glemt at videreformidle det ? for magen til INKOMPETENE DOVNE fjolser skal man da lede længe efter!!
    – mette

    Reply

  3. Suzy Q
    28. januar 2009 @ 12:55

    husk at bidrage til lortepostdanmark.blogspot.com

    Reply

  4. Ellen
    29. januar 2009 @ 23:00

    Læs Steven Kings “It” – på dansk “Det Onde”. Så vil du aldrig mere være angst for dit eget nærmiljø.
    Eller også vil du altid være det…

    Reply

Skriv et svar

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret. Krævede felter er markeret med *

Dette site anvender Akismet til at reducere spam. Læs om hvordan din kommentar bliver behandlet.