Skip to content

3 Comments

  1. Kit
    21. februar 2009 @ 16:16

    Jeg tror, at næste gang du modtager en ligeså gøglet(?) besked. Så skriv hvad der falder dig ind. Så slipper du for stalkere, eller fyre der ikke har fattet et hint. Derimod kan du risikere en hidsig satan og 14 linjer fyldt med hvilken so du er osv. (taler da sleeet ikke om erfaring)
    God weekend 🙂

    Reply

  2. Lene
    22. februar 2009 @ 08:19

    Hvis hans profilnavn indeholder en del af det der peace, love and harmonI, så har du arvet min alternative drømmetyder. (se ordetrundt under drømme).

    Good luck, siger jeg bare 🙂

    Reply

  3. K
    22. februar 2009 @ 20:14

    Kæft, jeg glæder mig til at høre om mødet med ham sarkasmehaderen!! Hvis han ikke når at blive fornærmet over din kæft et par gange eller tre, kan du jo sende ham videre til Runevej…

    Reply

Skriv et svar

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret. Krævede felter er markeret med *

Dette site anvender Akismet til at reducere spam. Læs om hvordan din kommentar bliver behandlet.