Skip to content

5 Comments

  1. tbs
    3. juli 2025 @ 21:18

    🇩🇰🇩🇰🇩🇰
    Ses!!

    Reply

  2. S.
    4. juli 2025 @ 00:31

    Hvor ville jeg gerne have kigget forbi! Jeg har læst siden Anton var en tanke.
    Men 3 timer hver vej med offentlige transport er for meget for mig.
    Kæmpe tillykke med fødselsdagen!

    Reply

  3. Mette L
    4. juli 2025 @ 08:38

    Tillykke med fødselsdagen, og god fornøjelse i morgen. Må I få en rigtigt hyggelig eftermiddag sammen. Hvis det havde været lige rundt om hjørnet fra mig, så havde jeg måske overbevist “mit introverte jeg” til at deltage en times tid, men det har i stedet overbevist mig om, at vi ikke klarer 2 x 4½ times offentlig transport, så vi nøjes med at bidrage til fællesblomsten.

    Reply

  4. Hanne A
    4. juli 2025 @ 14:06

    Ih, hvor jeg glæder mig. Og husk, I kan stadig være med i fællesgaven indtil kl. 20.
    Box 0987CE

    Reply

  5. Auch L
    4. juli 2025 @ 17:45

    Tillykke.
    God fornøjelse i morgen.
    Tak til Hanne A.
    Dejlig at du har arrangeret Box til fællesgave.

    Reply

Skriv et svar

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret. Krævede felter er markeret med *

Dette site anvender Akismet til at reducere spam. Læs om hvordan din kommentar bliver behandlet.