Skip to content

2 Comments

  1. visitsen
    27. marts 2009 @ 12:56

    Kender det lidt for godt. Har selv sådan en to-tre aftaler hængende lige nu … af en eller anden årsag kan de være svære at få afsluttet.

    Men jeg synes generelt at jeg bruger en del energi på at huske at få lavet aftaler med folk.

    Derfor blev jeg også ekstra ked af det i går, da en aftale for i morgen med en veninde og hendes mand blev aflyst – den havde været planlagt i måneder og det er ikke første gang den er blevet udskudt.

    Reply

  2. K
    27. marts 2009 @ 21:47

    Og sjovt nok fik vi da vist lige sat dato på næste hyggeaften nærmest på slaget for dette indlæg!?
    Pudsigt! Glæder mig meget 🙂

    Reply

Skriv et svar

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret. Krævede felter er markeret med *

Dette site anvender Akismet til at reducere spam. Læs om hvordan din kommentar bliver behandlet.